Rynek kart płatniczych zdominują nowi operatorzy? MasterCard i Visa powalczą o konsumenta

Rynek kart płatniczych zdominują nowi operatorzy? MasterCard i Visa powalczą o konsumenta

Na początku 2014r. nowelizacja ustawy o usługach płatniczych przyniesie klientom oraz przedsiębiorcom wymierne korzyści. Eksperci przekonują, że ze względu na znaczącą obniżkę prowizji tzw. interchange, obok marek: MasterCard oraz Visa na rynku pojawią się nowi operatorzy.

Czytaj dalej ›

Działania RPP jednak skuteczne? Rośnie zainteresowanie kredytami konsumpcyjnymi

Działania RPP jednak skuteczne? Rośnie zainteresowanie kredytami konsumpcyjnymi

W ostatnich miesiącach zainteresowanie kredytami konsumpcyjnymi regularnie malało. Ostatnie działania Rady Polityki Pieniężnej wydają się odmieniać krajobraz sprzedaży pożyczek konsumpcyjnych na plus. Zadłużenie Polaków znów rośnie.

Czytaj dalej ›

Jarosław Ryba: “Banki wiedzą o nas dużo, bo mają dostęp do naszych danych finansowych”

Jarosław Ryba: “Banki wiedzą o nas dużo, bo mają dostęp do naszych danych finansowych”

Skrót dyskusji z analitykiem portalu Bankier.pl, Jarosława Ryby w temacie “Czy banki wiedzą o nas więcej niż my sami?”. Michał Kryński: Anonimowość w Internecie to mit, ale pytanie jak dużo z tego co sami publikujemy w sieci wiedzą o nas instytucje finansowe. Czy powinno nas to martwić? […] “Big Data” […]

Czytaj dalej ›

Bankowość internetowa w Polsce hamuje. Opublikowano najnowsze badania

Bankowość internetowa w Polsce hamuje. Opublikowano najnowsze badania

Liczba osób, które korzystają z bankowości elektronicznej stoi w miejscu. Weszliśmy w stagnację sektora i na razie nic nie zapowiada nagłych zmian, ponieważ w tej kwestii branża usług finansowych wydaje się nasycona.

Czytaj dalej ›

Z centrów polskich miast znikną placówki bankowe?

Z centrów polskich miast znikną placówki bankowe?

Sondaż przeprowadzony przez Doloitte wskazuje, że tylko co trzeci klient oczekuje rzeczywistego kontaktu z pracownikami i/lub doradcami bankowymi. Reszcie wystarcza na ogół kontakt e-mailowy, czat lub telefoniczne centrum obsługi klienta.

Czytaj dalej ›